دل نوشته های من

با سلام خدمت تمامی دوستان گلم . ادما بعضی وقتا احساس می کنن نمی تونن حرف دلشونو هر جایی بزنن منم این وبو درست کردم که افکارم و حرفای دلمو توش بزنم.

 
 


ارسال شده در شنبه 24 / 3 / 1390برچسب:, - 20:20

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام به همگي:

نمي دونم چند وقت بود كه نت نيومده بودم

يا شايدم اومده بودم و به علت تعدد وبلاگام به اين يكي نرسيده بودم

ولي خوب بالاخره اومدم و يه سر بهش زدم تا ببينم چه خبره

همه ي نظرها و سيستمات وبام قاتي شده انقدر كه نيمدم

الانم كه اومدم يادم رفته چي تو وبم مي ذاشتم ولي

خوب قول مي دم كلي مطالب جــــــــــــــــــــــــــالب و جـــــــــــــــــــــــــــــــــديد

پيدا كنم و تو وب بذارم تا ازشون لذت ببرين

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت20:03---25 مهر 1391
سلام خوبی وب قشنگی داری اگه خواستی مشترکن یه وب بسازیم 09302457654 اس بده یا کامنت

zahra
ساعت15:31---18 مهر 1391
سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.... ..



سلام وب زیبایی داری سری بزن و بلینک و تو قسمت نظرات بگو تا من هم بلینکمت
بای تا های


زهرا
ساعت13:19---29 ارديبهشت 1391
سلام دوست خوبم وبت خوبه لطفا منو با اسم دوست دخترا،دوست پسرا و آدرسwww.love.comبلینک و به منم خبر بده تا بلینکمت ممنون در ضمن وبم درباره ی عشق و عاشقی هستش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده النا