دوست
 
دل نوشته های من

با سلام خدمت تمامی دوستان گلم . ادما بعضی وقتا احساس می کنن نمی تونن حرف دلشونو هر جایی بزنن منم این وبو درست کردم که افکارم و حرفای دلمو توش بزنم.

 
 

دوست
ارسال شده در شنبه 1 / 10 / 1388برچسب:, - 7:11

سلام بر همگی

 

امروز می خوام راجع به دوستی صحبت کنم

 

دوستی خوبه اره قبول دارم ولی باید بعضی نکات رعایت بشه

 

بعضیا واقعا خبیثا و متقابلا بعضیاهم خیلی ارومند

 

که این تو دوستی خیلی بده (منظورم از دوستی دوستی با جنس مخالف نیست)

 

ادما کاملا باید هم دیگرو بشناسن و بعد با هم دوست بشم

 

خیانت به دوست بدترین حالت ممکن است

 

من شخصی رو می شناسم که دوست ۱۱-۱۲ سالشو ول کرد

 

که این خیلی بده

 

دوستا باید قدر همو بدونن

 

انتخاب دوست در سنین بین ۱۱تا ۲۰ سالگی واقعا مهم است

 

دوستا تو این سن خیلی رو هم تاثیر می گذارند

 

مثلا دختر خانوما و اقا پسرهایی که وارد دبیرستان میشوند

 

به نظرمن میتونن دو راهو انتخاب کنن

 

یا به دوست بازی بپردازن یا برای اینده برنامه ریزی کنن

 

فکر نکنم کسی باشه که بتونه بدون اسیب ۰٪ هر دو رو با هم داشته باشه

 

خلاصه که به هم احترام بزاریم و سعی کنیم حقوق

 

همو رعایت کنیم

 

برای همتون ارزوی موفقیت دارم

 

بای تا های بعد

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده النا